воскресенье, 16 ноября 2014 г.

Sweet Candy Sweet!

RU: Всем большой сладкий привет!! Проснувшись сегодня , я увидела очень пасмурную погоду:( К счастью, мне пришла небольшая идея! Я подумала, почему бы не поделится чем то забавным и веселым с вами , для поднятия настроения? Ведь осенью нам часто бывает грустно! И вот!! Представляю вам забавную и очень сладкую фотосессию , которая ,надеюсь, вдохновит вас и поднимет настроение!:)
EN: Sweet hello !! Waking up today, I saw a very cloudy weather :( Luckily, I had a small idea, I thought, why not share what is funny and fun to you, to set the mood? Autumn  we often sad!  I present to you funny and very sweet photo shoot, which I hope will inspire you and lift your mood! :)



RU: А сейчас я хочу поделиться небольшим уроком данного макияжа:)
EN: Now I want to share this little lesson makeup :)

RU: Я использовала тени  ,а также подводку и тональную основу -SEPHORA ,кисти- Real Techniques,SEPHORA и IRISK, румяна- Blush Subtil , накладные ресницы, а также мед и присыпку для пасхальных куличей(по желанию).
EN: I used the shadows, eyeliner , tonal foundation- SEPHORA, brush- Real Techniques, SEPHORA and IRISK, Blush- Blush Subtil, false eyelashes and honey, powder for Easter cakes (optional).

RU: Приступаем к макияжу!
EN: Getting makeup!

RU: Можете выбрать любые оттенки теней,лично я выбрала белый,желтый и розовый.
EN: Can choose any shades of shadows, personally I chose white, yellow and pink.
RU: Ниже вы можете видеть пошаговое фото сладкого макияжа:)
EN: Below you can see step by step photos of sweet makeup :)
RU: Я думаю что у вас не возникнет никаких сложностей,главное наносить макияж аккуратно и старательно!
EN: I think that you will not have any difficulties, the main thing to apply makeup gently and carefully!

RU: Вот что у меня получилось...
EN: Done.
RU: Чтобы завершить образ я сделала сладкий маникюр в розовых и желтых оттенках.
EN: o finish I made sweet manicure in pink and yellow colors.
RU: Ну чтож надеюсь этот образ немного порадовал и вдохновил вас! Экспериментируйте и будьте креативными ! Спасибо:)
EN: Well I hope this image is a little image inspired you! Experiment and be creative! Thank you :)

18 комментариев:

  1. Wow you look beautiful!! I've nominated you for the Sisterhood of the World Bloggers Award - head over to my blog for more information!

    ~http://lovehannahxoxo.blogspot.co.uk/ ~

    ОтветитьУдалить
  2. This is amazing, you're so talented! :) I love your blog. I nominated you for a liebster award, check it out here >> http://kellieodonoghue.wordpress.com/2014/11/20/liebster-award/ :) xx

    ОтветитьУдалить
  3. What a beautiful dress! And very lovely photos ♥ Following you :)
    xoxo,
    snowprincessbella.blogspot.com

    ОтветитьУдалить
  4. That's so cute! There's nothing better than get ready and take some funny pictures in a cloudy day, I do that I lot!

    Kisses <3

    http://www.meuclosetenarnia.com/

    ОтветитьУдалить
  5. So cute. Love the dress and your nails.

    Deedee

    http://madeupgirl-madeupgirl.blogspot.com/

    ОтветитьУдалить
  6. The photography is just beautiful! Very jealous of the make up too :) xx

    ОтветитьУдалить
  7. You are so sweet in this creation!! <3

    Я буду радa читать твой блог, потому что я изучилa русский язык (немного) ;)

    You inspire me! Thank you! :*

    ОтветитьУдалить
  8. I love this outfit it is so adorable and fun.

    I am following your blog and other social media outlets. YAY! ^_^

    http://kimchicakes2.blogspot.com/

    ОтветитьУдалить
  9. Not sure what happened with my previous comment, but this is absolutely gorgeous!

    ОтветитьУдалить